joi, 17 iulie 2014

Summertime...

Vara este anotimpul culorilor pline şi energice. Tărâm al sentimentului de linişte absolut, acest sezon strigă după dragostea şi pasiunea oamenilor, încălzindu-le sufletul (figurat, că la propriu mai rar întâlnim în prezent).


sursa: http://www.stolenimg.com/2012/06/imagini-cu-vara.html

Datorită acestor factori, am făcut următorul design :


ATENŢIE! Pentru a vedea nuanţa exactă a culorilor intraţi pe următorul link. Acolo veţi găsi o listă de culori cu diferite denumiri,spre exemplu : piersică/cireaşă,etc.
http://ro.wikipedia.org/wiki/List%C4%83_de_culori

Am folosit următoarele nuanţe :
  • Parma ( nuanţa pe toată unghia / de bază )
  • lac de unghii cu sclipici argintiu ( aplicat pe toată unghia prima oară, iar înainte ca acesta să se usuce iau o scobitoare înmuiată în lac transparent şi aplic strasul din mijloc de nuanţă Roz drajeu, după care pun în jurul lui cele cinci strasuri de nuanţă Cafeniu deschis heraldic astfel încât se formează o floare Gerbera ).

sursa: https://myliteraryquest.wordpress.com/page/10/

Floarea mea nu arată exact ca gerbera, dar abia după ce-mi termin de făcut unghiile caut imagini care să trimită cât de cât la ideea esenţială.
  • după ce floarea este formată, mai aplic un strat de lac de unghii cu sclipici argintiu şi sprayul de uscare rapidă.


Acestea fiind scrise, vă invit la o poezie de sezon şi o melodie inestimabil de frumoasă :

"Vara" de George Coşbuc

"Priveam fără de ţintă-n sus -
Într-o sălbatică splendoare
Vedeam Ceahlăul la apus,
Departe-n zări albastre dus,
Un uriaş cu fruntea-n soare,
De pază ţării noastre pus.
Şi ca o taină călătoare,
Un nor cu muntele vecin
Plutea-ntr-acest imens senin
Şi n-avea aripi să mai zboare!
Şi tot văzduhul era plin
De cântece ciripitoare.

Privirile de farmec bete
Mi le-am întors către pământ -
Iar spicele jucau în vânt,
Ca-n horă dup-un vesel cânt
Copilele cu blonde plete,
Când saltă largul lor vestmânt.
În lan erau feciori şi fete,
Şi ei cântau o doină-n cor.
Juca viaţa-n ochii lor
Şi vântul le juca prin plete.
Miei albi fugeau către izvor
Şi grauri suri zburau în cete.

Cât de frumoasă te-ai gătit,
Naturo, tu! Ca o virgină
Cu umblet drag, cu chip iubit!
Aş vrea să plâng de fericit,
Că simt suflarea ta divină,
Că pot să văd ce-ai plăsmuit!
Mi-e inima de lacrimi plină,
Că-n ea s-au îngropat mereu
Ai mei, şi-o să mă-ngrop şi eu!
O mare e, dar mare lină -
Natură, în mormântul meu,
E totul cald, că e lumină!"

  • Ella Fitzgerald and Louis Armstrong - Summertime


Vă doresc o vară de neuitat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu