joi, 24 iulie 2014

Razele soarelui

Soarele este în această vară cam scump la vedere şi pentru a-l readuce la viaţă (la figurat vorbind), am făcut următorul design :


ATENŢIE! Pentru a vedea nuanţa exactă a culorilor intraţi pe următorul link. Acolo veţi găsi o listă de culori cu diferite denumiri,spre exemplu : piersică/cireaşă,etc.
http://ro.wikipedia.org/wiki/List%C4%83_de_culori

Am folosit următoarele :
1. Roşu zmeurin (bază / pe toată unghia)
2. Paiete albe cu reflexii (această imagine le arată exact cum sunt, numai că nuanţa este diferită) :



3. Pe unghiile degetelor mare şi inelar am dat şi un strat protector de lac transparent cu sclipici de nuanţa capucin (pentru că am apucat să dau aşa pe o unghie şi n-am mai vrut să o şterg)



Pentru final am păstrat poezia "Lacrima şi raza" de Lucian Blaga, făcându-ne să pătrundem în cunoaşterea paradisiacă :

"O lacrimă
Desprinsă dintre genele unei plăpînde amintiri
Ce stă ascunsă-n fundul unui suflet
Căzu
Pe albul unei fragede petale...
O rază de-te peste ea
Şi-i zise:
<<Simt din căldura ta că nu eşti bob de rouă...
De unde vii şi ce eşti?>>

În vreme ce se destrăma în pulbere de soare, 
Răspunse lacrima:
<<Eu sînt un strop de suflet
Şi sînt
Ca picurii izvoarelor fierbinţi:
Vin totdeauna din adîncuri - mari!>>..."


Şi cultura noastră muzicală s-ar putea îmbogăţi cu o minunată melodie :


Să sperăm ca soarele să fie prietenul nostru vara aceasta! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu