vineri, 15 februarie 2013

Ziua îndrăgostiţilor (întârziată)


Ziua îndrăgostiţilor m-a luat prin surprindere şi fiindcă astăzi am fost într-o goană totală,această "sărbătoare" la mine este întârziată.

Am făcut trei designuri diferite,după cum vedeţi nu sunt unghiile mele,ci unghii false pe care le-am pictat în grabă...

Ultimul design este clar caracteristic zilei îndrăgostiţilor,iar primele două sunt doar designuri făcute pe moment,la foc automat.

ATENŢIE! Pentru a vedea nuanţa exactă a culorilor intraţi pe următorul link. Acolo veţi găsi o listă de culori cu diferite denumiri,spre exemplu : piersică/cireaşă,etc.

I. Am folosit următoarele nuanţe:
  • nacarat-roşu sidef
  • caisă pentru puncte
  • verde de sticlă  ultima culoare gradată după cerulen
  • verde englez : am făcut acele linii nedefinite care din punctul meu de vedere seamănă cu nişte dealuri sau munţi.
  • am mai adăugat un strat de lac transparent cu sclipici roşu.
II.  Am folosit :
  • ametist pentru dungi
  • fucsia tot pentru dungi
  • portocaliu (heraldic) pentru puncte pe care le-am făcut la fiecare intersecţie a nuanţelor.
III.  Am folosit:
  • roşu zmeuriu pentru french
  • roşu înfocat pentru inimioară
  • violine sidefat pentru săgeţi
  • şi lac transparent cu sclipici mov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu