duminică, 17 februarie 2013

Design nonconformist!


Am descoperit această minunată tehnică pe http://www.youtube.com/ şi m-am hotărât să încerc şi eu. Bineînţeles că nu mi-a ieşit din prima,abia la a treia unghie am avut un rezultat cât de cât bunicel.

Tehnica habar nu am cum se numeşte,ţin minte că am văzut-o într-o fotografie pe facebook,am salvat fotografia,problema este că am văzut video-ul mai demult,dar am să-l caut şi-am să pun link-ul aici.

După cum se poate vedea,este un design nonconformist,cu diferite pete de culoare.

ATENŢIE! Pentru a vedea nuanţa exactă a culorilor intraţi pe următorul link. Acolo veţi găsi o listă de culori cu diferite denumiri,spre exemplu : piersică/cireaşă,etc.

În primul am folosit următoarele nuanţe.

  • galben de Napoli (pigment) drept bază.
  • coacăză neagră
  • grenadină
  • malachită
  • gri închis
  • sclipici
În al doilea:

  • albastru de chiciură drept bază.
  • ametist
  • fucsia
  • sclipici



În al treilea:

  • stacojiu cu sclipici drept bază.
  • brun deschis
  • fucsia
  • sclipici
Sper că vă place! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu