marți, 29 ianuarie 2013

Valuri de culori!


Este iarnă,dar culoarea rezistă indiferent de ger şi ninsoare pentru că nuanţele sunt fericire.
La prima vedere acest design pare foarte dificil. Într-adevăr,e mai mult de muncă,dar având în vedere că nu ştiam unde mă duce imaginaţia,rezultatul merită tot efortul depus.

M-am ajutat de buretele de vase (din nou) :)) şi mi-au ieşit aceste minunate valuri de culori. Nu sunt nici culori ţipătoare,dar nici prea discrete ; sunt nuanţe proaspete şi elegante.


ATENŢIE! Pentru a vedea nuanţa exactă a culorilor intraţi pe următorul link. Acolo veţi găsi o listă de culori cu diferite denumiri,spre exemplu : piersică/cireaşă,etc. http://ro.wikipedia.org/wiki/List%C4%83_de_culori


Am folosit următoarele nuanţe:
  • ocru ,adică alb mat
  • roz zmeuriu
  • malachită (perlat)
  • drept pată de culoare am ales roşu ponceau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu