miercuri, 16 ianuarie 2013

Dor de vară...


În ciuda faptului că încă este iarnă,sufletul meu este la fel de energic şi plin de culoare ca întotdeauna.
Aşa am hotărât că nişte flori de vară nu strică pe unghii.


Cam aşa ar arăta florile de pe unghiile mele. Problema este că asemănarea nu este chiar atât de evidentă deoarece eu am prostul obicei de a face totul pe loc,la foc instantaneu,după care aleg imaginea ca să ştiţi despre ce este vorba.

ATENŢIE! Pentru a vedea nuanţa exactă a culorilor intraţi pe următorul link. Acolo veţi găsi o listă de culori cu diferite denumiri,spre exemplu : piersică/cireaşă,etc.

Culorile folosite sunt:
  • bază (pe toată unghia) : piersică
  • culoare petale : roşu (cireaşă)
  • pistilul : piele de cămilă
  • frunze : verde malachită

Am mai adăugat strasuri verzi pe fiecare frunză pentru un efect mai strălucitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu